Dodržujte týchto 5 zásad a tento rok v plavkách zažiarite aj vy

od | máj 4, 2018 | Tipy pre zdravie | 0 komentárov

Pomaly, ale isto sa vonku viac a viac vyčasuje, čo znamená, že onedlho je tu leto. A to je ten čas, kedy my ženy riešime svoju postavu viac ako kedykoľvek predtým. Veď ktorá z nás netúži po dokonalých krivkách v plavkách či plochom brušku v obtiahnutých šatách?

Chcete konečne vyformovať svoje bruško tak, aby ste sa zaň už viac nemuseli hanbiť?

Vďaka týmto tipom môžete mať ploché bruško aj vy

1.      Bez cvičenia to nepôjde– Povedzme si pravdu. Či chceme alebo nechceme, bez cvičenia nám nepomôžu ani tie najzázračnejšie nápoje a tabletky na chudnutie. Štúdia v štátnej univerzite v San Diegu zistila, že bicyklové skracovačky dosiahli o 148% vyššiu účinnosť ako pri klasických skracovačkách pri priamom brušnom svale.  Preto ich odporúčame zaradiť do Vášho denného harmonogramu.

cvicenie

2.      Pozor na sladké nápoje– Dodržiavanie pitného režimu je dôležité. Viete však, že pod pojmom pitný režim máme na mysli čistú vodu a kvalitný neochutený čaj? Sladené nápoje sú pre nás kalorickými bombami a je vhodné obmedziť ich. Sladké vody majú totiž dve vlastnosti: 1. Jeden pohár nestačí 2. Vykrmujú, ale nezasýtia. Ak sa totiž chcete stravovať zdravo, denne Vám postačí prijať zhruba 5 500 kJ energie.  Ak však pijete sladené vody, môže sa stať, že len z nich prijmete približne 3 500 KJ energie a Vám už ostane len veľmi málo priestoru na príjem naozajstnej potravy.

3.       Soľte s mierou– Soľ je mnohokrát horšia ako cukor samotný. Zadržiava v tele vodu a aj s nulovými kalóriami Vám na obvode pridá pár centimetrov. Čo z toho vyplýva? Skúste viac využívať morskú soľ, ktorá obsahuje menej sodíka ako bežná soľ.

4.      Zvýšte príjem vlákniny– Najčastejším dôvodom, prečo priberáme do bruška je nedostatok vlákniny v jedálničku. Naučte sa z nich robiť chutné nátierky. Pripraviť si môžete aj zdravý prívarok bez zahustenia múkou. Ako? Jednoducho si rozmixujete strukoviny a uvidíte, že časom sa upraví aj Vaša váha.

5.      Nezabúdajte na prísun kolagénu– Keďže kolagén môže zlepšiť pohyblivosť kĺbov, určite ho nezabudnite zaradiť do svojho jedálnička. Počas tréningov sa Vám určite zíde. Kolagén pracuje vo vnútri nášho tela, vďaka čomu je určený aj na celulitídu a tiež podporuje telo k obnove a náhrade vlákien, ktoré spôsobujú výskyt celulitídy. Kde sa koža najviac hýbe, tam sa najrýchlejšie vytvárajú vrásky. Dopĺňanie kolagénu napomáha k jemnejšej a vláčnejšej pokožke. My odporúčame Via Elastic. V dennej dávke obsahuje 5 500 mg klinicky testovaného kolagénu a 1000 mg vitamínu C. Lahodný pomarančový nápoj je vynikajúcom pomocníkom pri Vašom tréningu. Nájdete ho za super cenu 24 eur na jeden celý mesiac tu.

[post-views]
Mgr. Lívia Junásová

Mgr. Lívia Junásová

Tím Ave Natura - Zákaznícka podpora

0 komentárov

Odosla komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

d

Kategórie

w

Kontakt

info@mojkolagen.sk
+421 917 493 833

V pracovné dni od 8:30 do 16:30

Adresa

Na Štepnici 1379/1
960 01 Zvolen

Prevádzkovateľ eshopu: ORIN Slovakia s.r.o., Na Štepnici 1379/1, 960 01 Zvolen
IČO: 36212504, DIČ: 2020031299, IČDPH: SK2020031299

Pin It on Pinterest