fbpx

Domov > Všetko o nákupe > Reklamácie

Reklamácie

Celý reklamačný poriadok si môžete prečítať tu.
Reklamačný formulár je potrebné pribaliť k tovaru, ktorý vraciate. Nájdete ho tu.

BEZPLATNÉ VRÁTENIE TOVARU:

  1. Zabaľte tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom. (Na balík nie je potrebné písať našu ani Vašu adresu.)
  2. Choďte do ktoréhokoľkvek odberného miesta Packety (Zásielkovne.)
  3. Nadiktujte kód a názov našej firmy: ORIN Slovakia, s.r.o. / Kód: 999 311 91
  4. Zamestnanec na odbernom mieste po zadaní kódu do systému vytlačí štítok, ktorý prilepí na balík.

PS: O nič sa nestaráte a nič neplatíte. Packeta nám doručí Váš balík. Lehota na reklamáciu je zo zákona 30 dní, ale my urobíme všetko preto, aby sme ju vybavili čo najrýchlejšie. 🙂

Nie je môžné vrátiť otvorené doplnky výživy, ktoré majú poškodenú ochrannú fóliu pod viečkom.

V prípade ďalších otázok sa môžete obrátiť na p. Mendela – reklamačné oddelenie: 0917 761 087, mendel@orin.sk

1