Domov > Všetko o nákupe > Reklamácie
Reklamácie
Celý reklamačný poriadok si môžete prečítať tu.
Reklamačný formulár je potrebné pribaliť k tovaru, ktorý vraciate. Nájdete ho tu.
BEZPLATNÉ VRÁTENIE TOVARU:
- Zabaľte tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom. (Na balík nie je potrebné písať našu ani Vašu adresu.)
- Choďte do ktoréhokoľkvek odberného miesta Packety (Zásielkovne.)
- Nadiktujte kód a názov našej firmy: ORIN Slovakia, s.r.o. / Kód: 999 311 91
- Zamestnanec na odbernom mieste po zadaní kódu do systému vytlačí štítok, ktorý prilepí na balík.
PS: O nič sa nestaráte a nič neplatíte. Packeta nám doručí Váš balík. Lehota na reklamáciu je zo zákona 30 dní, ale my urobíme všetko preto, aby sme ju vybavili čo najrýchlejšie. 🙂
Nie je môžné vrátiť otvorené doplnky výživy, ktoré majú poškodenú ochrannú fóliu pod viečkom.
V prípade ďalších otázok sa môžete obrátiť na p. Mendela – reklamačné oddelenie: 0917 761 087, mendel@orin.sk